Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh strategie společnosti zabývající se výrobou pánské konfekce
Kalová, Klára
Bakalářská práce se zabývá navržením vhodných strategií pro podnik XY, s. r. o. Práce je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje literární rešerši, představuje teoretická východiska a metody použité v části druhé. Druhá část je zaměřena na strategickou analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, která slouží k určení příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek podniku. Následně jsou vytvořeny dílčí strategie za pomoci SWOT matice. Výsledné strategie jsou vybrány na základě SPACE analýzy. Výsledkem práce je návrh vhodných strategií pro podnik.
Strategie vybraného podniku
Kubíčková, Klára
Cílem diplomové práce je konkrétnímu podniku navrhnout vhodnou strategii pro další rozvoj. V úvodní části práce je vymezena základní terminologie, přístupy k tvorbě strategie a nástroje a techniky sloužící k sestavení strategie. Dále je popsán proces strategického řízení v podniku od strategické analýzy po implementaci a kontrolu strategie. V praktické části je představen zvolený podnik. Pomocí vybraných metod, jako jsou PESTE analýza, model životního cyklu odvětví, Porterův model pěti sil, marketingový mix a model 7S, je analyzováno vnější, oborové a vnitřní prostředí podniku s jeho vnitřními zdroji. Následující podkapitoly se zabývají formulací strategie (za pomocí metod jako je matice IFE, EFE, SPACE analýza a SWOT analýza) a dále implementací a kontrolou strategie. Práce je zakončena diskuzí a doporučeními dané firmě.
Strategická analýza společnosti ČEZ Distribuce, a.s.
Vaniš, Jan ; Machek, Ondřej (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou společnosti ČEZ Distribuce, a.s., působící na českém distribučním trhu s elektrickou energií ve strategické rovině s cílem poskytnou čtenáři komplexní informace nejen o analyzované společnosti, ale i o odvětví samotném pohledem externího analytika. Práce je rozdělena na dva celky, část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a informace potřebné k analýze samotné. Důraz je kladen na části věnující se definování firemní strategie, mikro i makrookolí společnosti, ekonomické analýze zahrnující analýzu finanční a analýzu naturálních ukazatelů a v neposlední řadě na souhrnnou SPACE a SWOT analýzu. Praktická část je zaměřena již na aplikaci těchto analytických nástrojů na vybranou společnost a odvětví. Tato část práce má za úkol čtenáři osvětlit základní principy, bariéry či trendy ve zkoumané části ekonomiky. Krom toho je v praktické části (zejména v ekonomické analýze) kladen důraz na srovnání s ostatními dvěma distributory elektrické energie působícími na českém trhu.
Komunikační strategie uvedení nového produktu na trh
Przyczko, Jan ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové komunikační strategie v oblasti automobilového průmyslu. Teoretická část práce se zabývá vymezením teorie marketingové komunikace zahrnující strategii a nástroje komunikačního mixu. Praktická část práce se věnuje charakteristice společnosti Mercedes-Benz Česká republika s.r.o. a návrhu marketingové komunikace na základě marketingové situační analýzy, analýze vnějšího a vnitřního prostředí.
Rozvojové strategické záměry Jihočeského letiště České Budějovice a.s.
LADMANOVÁ, Martina
Cílem mé diplomové práce je stanovení základní strategické podnikatelské pozice společnosti Jihočeské letiště České Budějovice a.s. na trhu. Ukáži, jaké externí a interní faktory by letiště nemělo při této činnosti opomenout. Dalším cílem je specifikovat rozvojové strategické záměry Jihočeského letiště České Budějovice a.s., včetně etapizace jejich realizace a orientační finanční náročnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.